Prijava v trgovino in postopek nakupa

Postopek nakupa

Ko je naročilo oddano kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo oddano in sprejeto. Takoj zatem naročnik pregleda zaloge, dobaljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Obvestila kupcem gredo prek elektronske pošte. Za daljše dobavne roke lahko kupec sporoči naročniku, da se odpoveduje naročilu in s tem pridobi pravico do vračila sredstev.

Jamstvo in dobavni roki:
Ne glede na objavo na spletni strani so lahko določeni podatki napačni, zato PSD ETR za morebitne napake na spletnih straneh ne odgovarja in se s kupcem meni po njegovem naročilu in plačilu glede dobave blaga. Če to ni dobavljivo ozrioma je dobavljivo v daljšem roku se kupcu vrne plačilo.

PSD ETR ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga.

Po odpravi blaga dobi kupec obvestilo na svoj elektronski naslov.

Za preklic naročila mora kupec obvestiti PSD ETR prek elektronske pošte svetila@psd-group.eu. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Več o tem si oglejte na vseh povezavah, ki se nanašajo na splošne pogoje poslovanja.